ARTYKUŁY TEMATYCZNE SEO PRO

Oferując Państwu artykuły SEO PRO, proponujemy najwyższej jakości teksty pisane przez zawodowych copywriterów. Utworzone artykuły wraz z linkami zamieszczane są na autorskim, profesjonalnym zapleczu SEO naszej firmy. Są to portale różniące się grafiką, układem stron, adresami IP serwerów, dzięki czemu efekty pozycjonowania przychodzą szybko i są niezwykle trwałe. Co najbardziej istotne – nie są to typowe precle: nasze strony generują również naturalny ruch, posiadają unikalne, wartościowe i użyteczne teksty. Każdy z portali odwiedzany jest średnio przez kilkuset interneutów dziennie, co stanowi również istotny wkład w reklamę Państwa strony. Jeśli szukają Państwo skutecznej alternatywy dla nieskutecznych metod pozycjonowania, to seria artykułów na naszych portalach wydaje się być idealnym rozwiązaniem.

Artykuły SEO – pozycjonowanie stron za pomocą treści

1. Zaprojektowanie artykułu to podstawa

  • Artykuły powinny być dobrze napisane, angażujące i informacyjne. Powinny przedstawić nowy punkt widzenia na konkretny temat. Dobry haczyk na początku wraz z przydatnymi informacjami sprawi, że ludzie będą chcieli kontynuować czytanie. Twój artykuł powinien być przydatny, zabawny lub w inny sposób wartościowy.
  • Dobrze napisany artykuł z dobrą treścią przyciągnie większy ruch, co oznacza, że ​​wielu czytelników odwiedzi Twoją witrynę. Taką treść możesz zamieścić na swojej stronie lub wykorzystać ją w publikacji na solidnych portalach, które będą kierować ruch do Twojej strony i jednocześnie pomogą w pozycjonowaniu SEM.
  • Wyszukiwarka Google przywiązuje dużą wagę do tytułu artykułów i blogów. Dlatego ważne jest, aby fraza kluczowa była obecna w tytule jako ważna część treści SEO.

2. Sporządzanie dokładnej listy fraz kluczowych

  • Będzie to później bardzo pomocne dla czytelników i rankingu Google, jeśli artykuł zostanie podzielony na odpowiednie podtytuły – zwłaszcza takie, które zawierają słowa kluczowe. Czyni to artykuł bardziej przejrzystym i pomaga wypozycjonować podstronę.
  • Słowa kluczowe i frazy kluczowe to słowa lub wyrażenia, których ludzie użyliby do wyszukiwania informacji na temat, który zamierzasz napisać. Nie przesadzaj z ich zagęszczeniem. Ważne, aby istotne dla nas frazy występowały naturalnie, bez zbędnych powtórzeń.
  • Frazy i słowa kluczowe są rejestrowane przez „pająki”, czyli skrypty wysyłane przez wyszukiwarki do każdej strony w Internecie. Pająki „przemieszczają się” po stronach internetowych i analizują je pod kątem zawartości i jakości treści. Wykrywają także, jak często używane są określone wyrażenia; czy strona jest poprawna gramatycznie, oraz jakie typy hiperłączy przychodzących i wychodzących istnieją. 

3. Artykuł musi być poprawny, przejrzysty i wartościowy

  • Upewnij się, że artykuł SEO jest poprawny gramatycznie, bez błędów w pisowni.
  • Nadaj artykułowi tytuł.
  • Podziel go na krótkie akapity z odpowiednimi podtytułami, stosując zróżnicowane nagłówki.
  • Użyj najważniejszych słów kluczowych i fraz na początku artykułu, najlepiej w pierwszym zdaniu oraz w pierwszym akapicie.
  • Nie nadużywaj słów kluczowych ani fraz kluczowych. Implementuj je naturalnie w całym tekście, w naturalnym rytmie czytania artykułu. Zalecana gęstość słów kluczowych wynosi 1-3%.
  • Uwzględnij najważniejsze słowa kluczowe i kluczowe frazy w tytułach i podtytułach.
  • Jeśli ma to sens w tekście, umieść słowa kluczowe i frazy kluczowe z pogrubieniem lub kursywą.
  • Jeśli w treści jest zbyt wiele słów kluczowych, wyszukiwarka Google zakłada, że ​​nafaszerowałeś nimi artykuł. Podstrona spadnie w wynikach wyszukiwania Google.
  • Jeśli tytuł zawiera wyrażenie kluczowe, pierwsze zdanie artykułu również powinno zawierać słowo kluczowe. 
  • Podobnie jak w pierwszym zdaniu, słowo kluczowe powinno również znajdować się w ostatnim zdaniu, aby bardziej podkreślić jego znaczenie dla artykułu.

Zapytaj, napisz, zadzwoń

Wszelkie konsultacje z naszymi specjalistami są bezpłatne. Zachęcamy do kontaktu – dzięki odpowiedniej analizie powiemy Ci, jakie artykuły będą optymalne dla Twojej witryny. Możemy zająć się zarówno obszarem SEO (samej strony), jak i SEM (zewnętrznymi działaniami). Pozycjonowanie stron to nasza pasja, którą uwielbiamy się dzielić. Zrób pierwszy krok, aby Twój biznes wszedł na nowy poziom!

sklep SEO pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie stron

Zaskoczymy Cię efektem i jakością!

Kalkulator SEO

Oblicz koszt pozycjonowania

Solidny hosting

Hosting bez limitu transferu

Biznesblog

Sprawdź, co słychać w e-biznesie