ARTYKUŁY TEMATYCZNE SEO PRO
Oferując Państwu artykuły SEO PRO, proponujemy najwyższej jakości teksty pisane przez zawodowych copywriterów. Utworzone artykuły wraz z linkami zamieszczane są na autorskim, profesjonalnym zapleczu SEO naszej firmy. Są to portale różniące się grafiką, układem stron, adresami IP serwerów, dzięki czemu efekty pozycjonowania przychodzą szybko i są niezwykle trwałe. Co najbardziej istotne – nie są to typowe precle: nasze strony generują również naturalny ruch, posiadają unikalne, wartościowe i użyteczne teksty. Każdy z portali odwiedzany jest średnio przez kilkuset interneutów dziennie, co stanowi również istotny wkład w reklamę Państwa strony. Jeśli szukają Państwo skutecznej alternatywy dla nieskutecznych metod pozycjonowania, to seria artykułów na naszych portalach wydaje się być idealnym rozwiązaniem.
-
3 UNIKALNE PUBLIKACJE DOBRE SEO PRO
230,00 zł -
5 UNIKALNYCH PUBLIKACJI DOBRE SEO PRO
380,00 zł -
8 UNIKALNYCH PUBLIKACJI DOBRE SEO PRO
600,00 zł -
10 UNIKALNYCH PUBLIKACJI DOBRE SEO PRO
750,00 zł -
12 UNIKALNYCH PUBLIKACJI DOBRE SEO PRO
900,00 zł -
15 UNIKALNYCH PUBLIKACJI DOBRE SEO PRO
1 100,00 zł -
18 UNIKALNYCH PUBLIKACJI DOBRE SEO PRO
1 330,00 zł -
20 UNIKALNYCH PUBLIKACJI DOBRE SEO PRO
1 470,00 zł
Artykuły SEO – pozycjonowanie stron za pomocą treści
1. Zaprojektowanie artykułu to podstawa
- Artykuły powinny być dobrze napisane, angażujące i informacyjne. Powinny przedstawić nowy punkt widzenia na konkretny temat. Dobry haczyk na początku wraz z przydatnymi informacjami sprawi, że ludzie będą chcieli kontynuować czytanie. Twój artykuł powinien być przydatny, zabawny lub w inny sposób wartościowy.
- Dobrze napisany artykuł z dobrą treścią przyciągnie większy ruch, co oznacza, że wielu czytelników odwiedzi Twoją witrynę. Taką treść możesz zamieścić na swojej stronie lub wykorzystać ją w publikacji na solidnych portalach, które będą kierować ruch do Twojej strony i jednocześnie pomogą w pozycjonowaniu SEM.
- Wyszukiwarka Google przywiązuje dużą wagę do tytułu artykułów i blogów. Dlatego ważne jest, aby fraza kluczowa była obecna w tytule jako ważna część treści SEO.
2. Sporządzanie dokładnej listy fraz kluczowych
- Będzie to później bardzo pomocne dla czytelników i rankingu Google, jeśli artykuł zostanie podzielony na odpowiednie podtytuły – zwłaszcza takie, które zawierają słowa kluczowe. Czyni to artykuł bardziej przejrzystym i pomaga wypozycjonować podstronę.
- Słowa kluczowe i frazy kluczowe to słowa lub wyrażenia, których ludzie użyliby do wyszukiwania informacji na temat, który zamierzasz napisać. Nie przesadzaj z ich zagęszczeniem. Ważne, aby istotne dla nas frazy występowały naturalnie, bez zbędnych powtórzeń.
- Frazy i słowa kluczowe są rejestrowane przez „pająki”, czyli skrypty wysyłane przez wyszukiwarki do każdej strony w Internecie. Pająki „przemieszczają się” po stronach internetowych i analizują je pod kątem zawartości i jakości treści. Wykrywają także, jak często używane są określone wyrażenia; czy strona jest poprawna gramatycznie, oraz jakie typy hiperłączy przychodzących i wychodzących istnieją.
3. Artykuł musi być poprawny, przejrzysty i wartościowy
- Upewnij się, że artykuł SEO jest poprawny gramatycznie, bez błędów w pisowni.
- Nadaj artykułowi tytuł.
- Podziel go na krótkie akapity z odpowiednimi podtytułami, stosując zróżnicowane nagłówki.
- Użyj najważniejszych słów kluczowych i fraz na początku artykułu, najlepiej w pierwszym zdaniu oraz w pierwszym akapicie.
- Nie nadużywaj słów kluczowych ani fraz kluczowych. Implementuj je naturalnie w całym tekście, w naturalnym rytmie czytania artykułu. Zalecana gęstość słów kluczowych wynosi 1-3%.
- Uwzględnij najważniejsze słowa kluczowe i kluczowe frazy w tytułach i podtytułach.
- Jeśli ma to sens w tekście, umieść słowa kluczowe i frazy kluczowe z pogrubieniem lub kursywą.
- Jeśli w treści jest zbyt wiele słów kluczowych, wyszukiwarka Google zakłada, że nafaszerowałeś nimi artykuł. Podstrona spadnie w wynikach wyszukiwania Google.
- Jeśli tytuł zawiera wyrażenie kluczowe, pierwsze zdanie artykułu również powinno zawierać słowo kluczowe.
- Podobnie jak w pierwszym zdaniu, słowo kluczowe powinno również znajdować się w ostatnim zdaniu, aby bardziej podkreślić jego znaczenie dla artykułu.



Zapytaj, napisz, zadzwoń
Wszelkie konsultacje z naszymi specjalistami są bezpłatne. Zachęcamy do kontaktu – dzięki odpowiedniej analizie powiemy Ci, jakie artykuły będą optymalne dla Twojej witryny. Możemy zająć się zarówno obszarem SEO (samej strony), jak i SEM (zewnętrznymi działaniami). Pozycjonowanie stron to nasza pasja, którą uwielbiamy się dzielić. Zrób pierwszy krok, aby Twój biznes wszedł na nowy poziom!
Pozycjonowanie stron
Zaskoczymy Cię efektem i jakością!
Kalkulator SEO
Oblicz koszt pozycjonowania
Solidny hosting
Hosting bez limitu transferu
Biznesblog
Sprawdź, co słychać w e-biznesie